• Ви знаходитесь тут:

  • новини
  • Дистанційне навчання

Дистанційне навчання – нова організація освітнього процесу, що ґрунтується на використанні традиційних методів навчання, нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також на принципах самостійного навчання. Процес дистанційного навчання орієнтує учнів на творчий пошук інформації, вміння самостійно набувати необхідні знання і застосовувати їх у вирішенні практичних завдань із використанням сучасних технологій. Необхідні умови для дистанційного навчання: - Доступ до комп'ютера. - Вихід до мережі Internet. - Бажання навчатися і вміння працювати самостійно. Це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього освітнього процесу. Для більш ефективної роботи можна скористатися дистанційними курсами. Ось деякі з них: ПОСИЛАННЯ НАЗВА КУРСУ http://www.testmath.com.ua/ Вивчаємо математику http://disted.edu.vn.ua/ on-line система дистанційної підтримки навчання http://www.urok-online.com.ua/ міжнародна школа дистанційної освіти. Урок он-лайн http://www.interneturok Колекція відеоуроків http://www.kharkivosvita.net.ua/cdo/index.php?lang=uk_utf8 Система дистанційного навчання "Доступна освіта"

Для дистанційного навчання можна використовувати відеоуроки для учнів 5-9класів у межах проєкту Всеукраїнська школа онлайн. Їх можна переглядати на YouTube-каналі МОН та ще на 15 телеканалах і медіаресурсах. На YouTube-каналі МОН уроки публікуються і зберігаються в окремих списках відтворення для кожного класу:

РОзклад уроків Онлайнwym-1586423247675

Дистанційне навчання .Дошкілляwym-1586423345944

Дошкільний підрозділ . Група на фейсбук wym-1587793755700

wym-1587793983422/Files/images/5ea03cc1069c3106598536.jpg

Про проведення підсумкового оцінювання та організоване завершення 2019/2020 навчального року

.pdf

631.6 Кб | Завантажено 21 квітня о 16:26 | Автор: Маргіта Наталія Юріївна
URL-адреса файлу: https://content.e-schools.info/brid-zosh/library/1_9-213_Щодо_проведення_підсумкового_оцінювання_та_організованого_завершення_2019-2020_року_1.pdf
Кiлькiсть переглядiв: 215